hero banner image

Sense este o companie de familie, infiintata in Roman de catre sotii Cristina si Sorin Chiriac, ingineri textilisti ca si formatie profesionala.

SENSE - marca 100% romaneasca

Acum, la mai bine de 20 de ani dupa, ne amintim cu drag si cu nostalgie cum am lucrat pentru a transforma o pasiune intr-o idee, ideea intr-un proiect si, in final, proiectul intr-un brand de traditie.

Ne-am bazat pe viziune, incredere, ajutor reciproc, si mai intai de toate, o implicare de 100%.

Cu aceste ganduri am pornit pe un drum plin de provocari in crearea unui brand pe care l-am dorit o imagine a calitatii, a traditiei, bazat pe munca de echipa, respect si prietenie.

Cristina Chiriac

1997. Roman. Atunci a inceputul totul.

Daca initial Sense a fost un proiect inceput de noi, Cristina si Sorin Chiriac, alaturi de Bogdan Pitigoi –fost coleg de scoala, Mihaela Lungu -inginer, si o echipa de doar 40 de oameni care produceau confectii pentru export, in prezent ne bucuram sa stim ca mai bine de 800 de persoane ni s-au alaturat in acest demers si au crezut la fel de mult ca noi ca un brand este, inainte de toate, o identitate.

Pornita ca o companie de familie, credem cu tarie ca Sense a reusit sa isi pastreze statutul si sa progreseze in acesti 20 de ani ca urmare a unui efort colectiv si a dorintei noastre de a oferi femeilor din Romania inca un prilej de a se simti in fiecare zi frumoase si increzatoare.

caremil fabrica

Marca 100% romaneasca

Ne amintim cu drag cand am reusit, intr-un final, sa demaram proiectul la care aspiram inca din studentie. Se intampla in 2001, anul in care am decis ca identitatea brandului nostru va fi data de o marca 100% romaneasca, definita de un design creativ, o calitate superioara a materiei prime, de croiuri si finisaje excelente. O marca ce urma sa beneficieze de experienta noastra, de dedicare si de dorinta de a oferi femeilor din Romania creatii vestimentare accesibile, de calitate si potrivite fiecarui context.

caremil fabrica

Sense knitwear

Cinci ani mai tarziu, la Smirodava, am lansat linia Sense Knitwear sub conducerea lui Sorin, pentru ca la doar un an dupa, in 2007, sa deschidem primele magazine Sense. Au trecut mai bine de 10 ani de atunci, ani in care increderea pe care ne-ati aratat-o ne-a ajutat sa ne implicam si mai mult in cresterea si imbunatatirea continua a brandului Sense. Astfel am ajuns sa ne bucuram in prezent ca va putem oferi 16 magazine, toate acestea destinate femeii moderne, cea care imbina cariera cu viata de familie.

sense-team

Evenimente

Pentru a ajunge aici, am cooptat-o in 2008 pe Andreea Tincu, designerul care semneaza in continuare tinutele Sense si alaturi de care am reusit sa aducem brandului o vizibilitate internationala. Am facut acest lucru posibil prin costumele si tinutele sportivilor romani la Olimpiada de la Beijing si a vedetelor la Cerbul de Aur (2010). 

Dar nu ne-am oprit aici. Ne-am bucurat de intreaga experienta oferita de Saptamana Modei la Kiev, Viena, Austria, Atentasau Zagreb si am continuat prin a ne implica in 2014 ca sponsori principali si actuali pentru doua evenimente culturale: Pianul calator si Duelul Viorilor. 

sense-team

Clienti Sense

Ne bucuram sa regasim comunitatea noastra online intr-un numar tot mai mare, cu un public variat. Daca la inceput ne-am adresat doamnelor de peste 40 de ani, ulterior ne-am diversificat viziunea prin piese create si pliate pe stilurile femeilor de peste 25 de ani. De altfel, stim ca femeia moderna este de fiecare data descrisa de un stil cameleonic, atemporal, si ca una dintre calitatile sale este ca poate jongla cu usurinta intre stilurile ready-to-wear si cele sofisticate, pentru care am creat in 2016 linia Sense Limited Edition.

sense-team

Marca Sense

Pentru ca suntem atat de diferite si tocmai aceste diferente ne fac unice, am creat marca Sense ca o imagine a varietatii, oferind aceeasi calitate femeii de 25 sau 55 de ani, femeii cu o silueta subtire sau voluptoasa, femeii care prefera un stil business-elegant sau celei care mizeaza pe un look casual-relaxat si tuturor acelora dintre noi care stiu ca nu stilul ne defineste pe noi, ci ca noi ne definim stilul.

A fost o calatorie extraordinara si ne bucuram nespus ca ati fost si sunteti in continuare alaturi de noi, ca ne inspirati si ne ajutati sa pastram traditia, calitatea si spiritul autohton ca piloni de baza ai marcii Sense.