Procedura de solutionare a reclamatiilor

Caremil raspunde in perioada de garantie pentru calitatea produselor vandute. Conditiile de garantie acordate consumatorilor sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.
Reclamatiile vor fi efectuate conform specificatiilor de mai jos, in caz contrar nefiind luate in considerare:
-reclamatiile se transmit in scris la adresa contact@fashionsense.ro
-reclamaţii se transmit în maxim 48 ore de la data receptionarii comenzii de catre cumparator
-reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.
-la solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier. In cazul in care produsele sunt returnate catre Caremil neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca SC Caremil SRL sa solutioneze cererea de acordare a garantiei.
Caremil va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, Caremil poate sa decida:
*remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;
*plata contravalorii marfurilor
*respingerea reclamatiei;
Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca marfa a fost modificata sau s-a intervenit in orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativa.
Clientul nu este indreptatit sa solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea marfurilor achizitionate de la CAremil, daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata.

Sugestii si reclamatii